Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 23 we Włocławku
Szkoła Podstawowa Nr 23 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 23 we Włocławku.
-
Data publikacji strony internetowej: 2011-06-13
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-03-12
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji.
- Zamieszczone na stronie załączniki PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż zostały przesłane przez podmiot zewnętrzny.
- Zamieszczone na stronie załączniki w formie plików PDF mogą nie być dostępne cyfrowo w całości, gdyż były skanowane i nie zawierają warstwy tekstowej oraz zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- Materiały wideo nie posiadają napisów dla osób głuchych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
-
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-12
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-02-25
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Joanna Kamzelewska
- E-mail: sp23wloc@wp.pl
- Telefon: 54 234 34 99
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Koordynator do spraw dostępności:
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 23 wyznaczył koordynatora do spraw dostępności. Tę funkcję pełni Pani Iwona Klimczak
adres do korespondencji: ul. Wyspiańskiego 3, 87-800 Włocławek
tel. 54 234-34-99
e-mail: sp23wloc.iklimczak@op.pl
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 23 we Włocławku
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wyspiańskiego 3
- E-mail: sp23wloc@wp.pl
- Telefon: 54 234-34-99
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich










